Sonda: Jeśli odkryłbym zdradę partnera, to:
Warszawa Centrum:

Gabinet HELP MEDICAL
ul. Marszałkowska 58 lok. 56

tel. 732 877 366 lub 732 877 004

 

Warszawa Wilanów:

Centrum Terapii VillaMedic

ul. Sarmacka 19 lok. 55

tel. 518 120 518

Warszawa Ochota:

Centrum Medyczne "PRZY PARKU"

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 18

tel. 503 784 910

Newsletter
Po wpisaniu adresu będziesz powiadamiany o nowościach.
Aktualności
A A A

Szkolenia psychologiczne

Szkolenia i treningi psychologiczne w których się specjalizujemy:

 

  • kłamstwo i oszustwo w życiu prywatnym i biznesie
  • budowanie kompetencji społecznych (asertywność, kierowanie innymi, sytuacje występowania na forum grupy, trudne sytuacje interpersonalne).
  • aktywizacja zawodowa: cele zawodowe, budowanie motywacji do poszukiwania pracy, sposoby i źródła pozyskiwania ofert pracy, przygotowanie skutecznych dokumentów aplikacyjnych (CV i LM), przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, itp.
  • organizacja procesu rekrutacji, techniki rekrutacji (dla pracowników działów kadr, HR, rekruterów, doradców zawodowych, doradców kariery)

 

  • Kłamstwo, oszustwo i zdrada w życiu prywatnym oraz zawodowym. Jak odkryć prawdę i... co z nią dalej zrobić?

     

    [Szkolenie obecnie jest dostępne tylko jako szkolenie zamkniete, tel. 503657456]

     

    Tytuł szkolenia: Kłamstwo, oszustwo i zdrada w życiu prywatnym oraz zawodowym. Jak odkryć prawdę i... co z nią dalej zrobić?

    Termin: 12 czerwiec 2015.

    Miejsce: BIURCO - sala LUNA, ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa

    Czas trwania: 8 godzin (9.00 - 17.00; w czasie półgodzinna przerwa obiadowa i dwie przerwy 15 min.)

    Prowadzący: dr Wojciech Wypler, psycholog.

    Cena: 350 zł (opłaty należy dokonać min. 5 dni przed szkoleniem na konto 27 1140 2004 0000 3102 5142 6447 z dopiskiem "szkolenie12.06")

     

    Wprowadzenie:

    Kłamstwo, oszustwo i zdrada to zazwyczaj bardzo trudne dla ofiar (małżonka, rodzica, dziecka, szefa czy pracownika) sytuacje z którymi trudno im sobie samodzielnie poradzić - najczęściej na wszystkich etapach mierzenia się z problemem, tj.

    • upewnienia się co do faktów
    • odkrycia i zrozumienia uwarunkowań sytuacji
    • wyboru sposobu zachowania
    • poradzenia sobie z własnymi emocjami i odnalezienia się w nowej sytuacji...
  • Szkolenia z rekrutacji pracowników

    Od wielu lat prowadzimy procesy rekrutacji i selekcji pracowników jak również uczymy jak to skutecznie i efektywnie robić.

    Firmom, zainteresowanym podwyższeniem kompetencji swoich pracowników w tym zakresie, proponujemy jednodniowe, praktyczne szkolenia (warsztaty) na 3 poziomach zaawansowania.

     

    I. Szkolenie podstawowe REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W FIRMIE.

    • Ramowy program:
      • Kogo szukamy? Od ustalenia kluczowych na danym stanowisku zadań i obowiązków oraz zbudowania profilu kompetencji "idealnego" kandydata do skutecznego ogłoszenia rekrutacyjnego i wyboru mediów odpowienich do publikacji ogłoszenia.
      • Sprawne zarządzanie procesem rekrutacji: Analiza i ocena aplikcji, wstępne wywiady telefoniczne, wybór kandydatów do spotkań i informacje zwrotne dla uczestników procesu. Internetowe systemy wspomagające proces rekrutacji.
      • Kogo wybrać? Jaki to jest "najlepszy" kandydat? Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych - ocena wiedzy merytorycznej i doświadczeń zawodowych oraz ocena kompetencji społecznych kandydatów. Wybór  kandydatów w największym stopniu spełniających założone kryteria, rozmowy finalizujące proces rekrutacji i zatrudnienie pracownika...
  • Diagnoza kompetencji kandydatów na pracowników dla niepsychologów

    Celem szkolenia jest przekazanie widzy i wyćwiczenie umiejętnosci diagnozowania kompetencji kluczowych dla efektywności pracy na danym stanowisku u kandydatów na pracowników.

     

    Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów kadr, rekruterów, managerów, team liderów i wszystkich osób, które przeprowadzają rozmowy z kandydatami do pracy.

     

    Ramowy program obejmuje:

     

    1. Badanie osobowości zawodowej uczestników nowoczesnymi testami psychologicznymi.
    2. Omówienie kompetencji kluczowych dla efektywności pracy na danym stanowisku (np. handlowca, sprzedawcy, pracownika call center) w kontekście wyników uzyskanych przez uczestników szkolenia, badań naukowych oraz praktyki rekrutacyjnej.
    3. Przedstawienie metod i technik diagnozy kompetencji u kandydatów na pracowników, w tym:
      • zaawansowanowanego wywiadu kompetencyjnego...