Warszawa Centrum:

Gabinet HELP MEDICAL
ul. Marszałkowska 58 lok. 56

tel. 732877366 lub 732877004

 

Warszawa Mokotów:

Poradnia Zdrowia Psychicznego MSWiA

ul. Wołoska 137, budynek "S", 4 piętro

tel.: 225081791, 225081795

[na NFZ; konieczne skierowanie od lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (rodzinnego) z rozpoznaniem lub lekarza psychiatry (do którego można zapisać się bez skierowania)]

 

Aktualności
  • 2020-09-27 11:59

    Niewierność w dobie Internetu

    W pierwszym tomie "Szkiców z socjologii emocji" (wyd. UKSW 2020) znalazły się ciekawe prace dotyczące problematyki niewierności:

    • Iwona Przybył "Zdrada małżeńska jako zjawisko społeczne: zasięg, tendencje i uwarunkowania" (str. 182)
    • Joanna Wróblewska-Skrzek "Niewierność w dobie Internetu" (str. 205)
    Całość jest dostępna bezpłatnie: https://wydawnictwo.uksw.edu.pl/img/cms/e-booki/ebook_Sroczy%C5%84ska_Spoleczne%20konteksty_ma%C5%82y.pdf

  • 2020-03-25 12:00

    PORADNICTWO I PSYCHOTERAPIA ON-LINE

    W związku z epidemią koronawirusa uruchamiam prowadzenie poradnictwa i psychoterapii za pośrednictwem Skype i WhatsApp.

    Dotychczasowych i nowych pacjentów zapraszam do umawiania wizyt poprzez help-medical.pl:

     

    Poradnia Help-Medical

    Konto bankowe do przedpłat: Idea Bank: 57 1950 0001 2006 6381 8369 0001

    biuro@help-medical.pl

    +48 732 877 366

    +48 732 877 004

    Skype: biuro_2485

  • 2019-12-10 12:59

    Zachowania nieuczciwe w badaniach psychologicznych

    Miło mi było odkryć, iż prof. dr. hab. Władysław Jacek Paluchowski (Instytut Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) poleca studentom jednego z prowadzonych przez siebie przedmiotów (etyka) jeden z moich tekstów:

     

    „Warto przeczytać tekst Wojciecha Wyplera OPERACJONALIZACJA ZACHOWANIA NIEUCZCIWEGO W BADANIACH PSYCHOLOGICZNYCH; warto by też uczynić go podstawą własnych badań.”

     

    Więcej: http://paluchja-zajecia.home.amu.edu.pl/?dzial=etyka

  • 2019-07-13 08:40

    Twoje Imperium: Raport - Nie daj sobie tego wstrzyknąć...

    Żyjemy w czasach kultu piękna – wystarczy spojrzeć na okładki czasopism, czy obejrzeć fragment programu telewizji śniadaniowej lub dowolnego serialu, aby zrozumieć, że w sposób nachalny szeroko promowany jest obraz ludzi wyidealizowanych - szczupłych, „dobrze” tj. markowo ubranych oraz „pięknych i młodych” tj. kobiet mających duże piersi, obfite usta, gładką, pozbawioną zmarszczek skórę twarzy, itd. Porównując się z tymi wzorcami możemy myśleć o sobie jako mało atrakcyjnych i czuć się po prostu źle. Tutaj pojawia się z kolei oferta „poprawienia nas” i „dopasowywania do wzorca”– diety, abonamenty fitness ale też medycyna estetyczna oraz chirurgia plastyczna...

  • 2019-06-10 17:30

    Sieci Nr 23 (341) 2019: Efekt aureoli.

    Odpowiedź na pytania redaktor Mai Narbutt (dlaczego Markowi Lisińskiemu/Simonowi Molowi i innym udało się oszukać tak wielu ludzi? jakie uwarunkowania sprawiają, że niektórzy są tak sprawnymi kłamcami? co sprawia, że niektórzy stają się bezwzględnymi oszustami?):

     

    Wojciech Wypler: Po pierwsze, większość z nas jest dosyć podatna na manipulacje. Jesteśmy zmuszeni przyjąć jakąś wstępna wyraźną postawę dotycząca innych ludzi - albo będziemy podchodzić do nich z ufnością i otwartością, albo z ostrożnością, zakładając ze mogą mieć złe intencje i mogą chcieć nas skrzywdzić. Ta pierwsza postawa, opierająca się na otwartości i zakładaniu dobrych intencji innych ludzi wydaje się dużo zdrowsza – przyjmując ją jesteśmy bardziej swobodni, otwarci na innych ludzi, mamy szanse na zbudowanie większej liczby relacji i większej sieci wsparcia, a w konsekwencji lepiej radzimy sobie z życiowymi wyzwaniami, jesteśmy szczęśliwsi...

  • 2018-12-24 10:00

    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

    Odwiedzającym te strony

     

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku życzy

     

    Wojciech Wypler

A A A

Szkolenia z rekrutacji pracowników

Od wielu lat prowadzimy procesy rekrutacji i selekcji pracowników jak również uczymy jak to skutecznie i efektywnie robić.

Firmom, zainteresowanym podwyższeniem kompetencji swoich pracowników w tym zakresie, proponujemy jednodniowe, praktyczne szkolenia (warsztaty) na 3 poziomach zaawansowania.

 

I. Szkolenie podstawowe REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W FIRMIE.

  • Ramowy program:
    • Kogo szukamy? Od ustalenia kluczowych na danym stanowisku zadań i obowiązków oraz zbudowania profilu kompetencji "idealnego" kandydata do skutecznego ogłoszenia rekrutacyjnego i wyboru mediów odpowienich do publikacji ogłoszenia.
    • Sprawne zarządzanie procesem rekrutacji: Analiza i ocena aplikcji, wstępne wywiady telefoniczne, wybór kandydatów do spotkań i informacje zwrotne dla uczestników procesu. Internetowe systemy wspomagające proces rekrutacji.
    • Kogo wybrać? Jaki to jest "najlepszy" kandydat? Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych - ocena wiedzy merytorycznej i doświadczeń zawodowych oraz ocena kompetencji społecznych kandydatów. Wybór  kandydatów w największym stopniu spełniających założone kryteria, rozmowy finalizujące proces rekrutacji i zatrudnienie pracownika.

Szkolenie ma formę warsztatu. Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały (m.in. autentyczne cv do analizy) oraz skrypt, który zawiera przekazywaną na szkoleniu wiedzę a także przykładowe wywiady standaryzowane.

 

II. Szkolenie ZAAWANSOWANE TECHNIKI REKRUTACJI.

  • Ramowy program:
    • Prezentacja oferty firmy i reagowanie na obiekcje kandydatów.
    • Analiza i ocena zachowań kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    • Radzenie sobie z trudnymi kandydatami.
    • Błędy poznawcze zniekształcające proces oceny kandydatów i minimalizowanie ich wpływu.
    • Błędy rekrutacyjne i eliminowanie ich.
    • Sprawdzanie referencji kandydatów.
    • Psychologiczne narzędzia oceny kandydatów:
      • zaawansowany wywiad kompetencyjny,
      • wywiad nakierowany na diagnozę cech osobowości,
      • metaprogramy,
      • poczucie umiejscowienia kontroli,
      • badanie motywacji, celów i potrzeb kandydatów,
      • zadania i gry assessmentowe.

Szkolenie ma formę warsztatu. Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały oraz skrypt, który zawiera przekazywaną na szkoleniu wiedzę a także przykładowe zadania i gry assessmentowe.

 

III. Szkolenia SPECJALISTYCZNE:

  • Wykrywanie kłamstwa i ocena uczciwości kandydatów.
  • Assessment / Development Centre.

Prowadzący: dr Wojciech Wypler